Retningslinjer for Herlev Idrætsforenings loppemarked

 

Herlev Idrætsforening afholder loppemarkedet til støtte for idrætten i Herlev, og vi håber, mange lokale vil støtte initiativet enten ved at booke en stadeplads eller besøge loppemarkedet lørdag den 7. februar 2026, som afholdes fra kl 10-15 i Herlevhallen.   

For at sikre et hyggeligt og velorganiseret loppemarked for både besøgende og sælgere, har vi udarbejdet følgende retningslinjer for private stadeholdere. Vi opfordrer alle til at læse dem igennem og følge dem, så arrangementet bliver en god oplevelse for alle.

1. Tilmelding og betaling

• Stadeplads koster 350 kr. og skal bookes og betales, før reservationen er gældende. Prisen er inkl. bord på 180x75 cm og en stol – og indgang for to personer. Der er ikke adgang til EL.

Det er tilladt at medbringe ét tøjstativ, så længe der er plads (der er kun plads til 40 tøjstativer i alt). Det skal oplyses ved tilmelding, om man ønsker at medbringe – først til mølle ….

• Medbring dokumentation for betalt stadeplads ved ankomst.

Betalingen refunderes ikke ved manglende fremmøde.

 

2. Mødetid og opstilling

• Der er adgang til opstilling på dagen fra kl. 8.15-9.30.

• Stadeplads tildeles efter arrangørens anvisning, og det er ikke tilladt at bytte plads uden godkendelse.

• Alle stande skal være klar, inden markedet åbner kl. 10:00.

 

3. Salgsvarer

• Kun brugte, private ejendele må sælges. Salg af mad, drikkevarer eller levende dyr er ikke tilladt.

• Varer, som vurderes farlige, ulovlige eller uegnede for markedet, vil blive fjernet af arrangøren.

• Du er selv ansvarlig for kvaliteten og funktionen af det, du sælger.

Det er IKKE TILLADT at sælge partivarer eller kræmmervarer!

 

4. Orden og sikkerhed

• Hold området omkring din stand ryddeligt, og sørg for, at ingen genstande spærrer gangarealer eller flugtveje.

 

5. Nedpakning og affald

• Nedpakning starter kl. 15. Alle stadeholdere skal blive til markedet lukker kl 15. Stadeholder er ansvarlig for at rydde pladsen og stille stol og bord på stativ senest kl. 16.

• Alt affald skal smides i opstillede affaldsbeholdere eller tages med hjem.

• Det er ikke tilladt at efterlade varer eller affald på området.

 

6. Fællesskab og god stemning

• Vis hensyn til andre stadeholdere og besøgende. Et smil og en venlig snak skaber god stemning!

• Eventuelle spørgsmål kan rettes til arrangøren på stedet.

• Brud på retningslinjerne kan medføre bortvisning fra området uden tilbagebetaling af standleje.

Vi ønsker ro, orden og respekt for hinanden, så vi alle kan få en god dag fyldt med gode fund og hyggeligt samvær!

Cafeen er åben hele dagen.